LETS PRAY FOR GAZA




tengok berita, baca article..rasa sedih dan simpatiii sangat-sangat pada rakyat GAZA atas serangan keganasan bertubi-tubi dari ISRAEL..terasa kejam teramat bila tengok budak-budak dan mereka yang tak berdosa terkorban dan cedera..seolah-olah macam nyawa tu dah takde nilai dan harga..mana lah pergi perimanusiaan diorang ni kan..ermm


kita kat sini mungkin tak perlu pertaruhkan nyawa berperang bersama mereka..tapi cukuplah sekadar doa tak putus kita kirimkan agar kemenangan akan memihak kepada ISLAM..semoga saudara kita disana akan sentiasa dilindungi oleh yang maha Esa..insyaAllah


"YA ALLAH, KAU berilah kekuatan dan kesabaran kepada saudara kami di GAZA..lontarkanlah didalam dada mereka keberanian Saidina Umar Al-Khatab, kehebatan Khalid Al-Walid, juga kemenangan Salahuddin Al-Ayubi"


amin ya rabbal alaminnn.










14 comment ♥:

nik ros said...

Pray for Gaza
moga Allah lindungi mereka

Lulu Yaya said...

tau takpe.. kejam sangat sampai tak sanggup nak tengok.. doakan semoga mereka kuat hadapi semua tu :)

~cik atin~ said...

ameen ya Allah..

#pray4gaza

Rizan Abdul Ali said...

Lets pray 4 gaza..

Anonymous said...

allah love gaza

Edy Fee said...

moga islam cepat bangkit.amin

saifudin said...


salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

saifudin said...


salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

saifudin said...


salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

boni kacak said...

semoga apa yang kita doakan akan dimakbulkan oleh Allah... amin...

♥ wawawawa ♥ said...

huuu sgt zalim!

9n0L4 said...

moge Allah melindungi mereka dgn rahmat Nya. Amin.

man said...

Moga alla swt lindungi mereka semua..kita patut bersyukur ngr kita aman

Hasrina said...

dah ada genjatan senjata kan. but lets remain pray and derma yang termampu






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...